Skip to content Skip to navigation

ul. Górne Młyny 1, 59-700 Bolesławiec

W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES!!!. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki Więcej informacji   Klauzula RODO

tel.: 75 732 30 01   e-mail: zsm_bc@pro.onet.pl

10-11.10.2016 Aderspach-Karpacz

Aderspach-Karpacz-Kamienna Góra 10-11.10.2016

Uczniowie klas III TM i IV TG wraz z opiekunami :panią Anetą Dziadek, panią Alicją Rykowską oraz panem Wiesławem Berdzikiem udali się na dwudniowy wypad w góry. . Pierwszy dzień zarezerwowany był na Skalne Miasto w Czechach – Aderspach. Choć trasa nie należała do łatwych przyszli górnicy i mechatronicy dali radę!
Niesamowite widoki i rejs łódką rekompensowały zmęczenie.
Poza tym  ciekawe historie naszego przewodnika utwierdziły nas tylko w przekonaniu , że : „Podróże kształcą”.
Pod wieczór wróciliśmy z zagranicznych wojaży do kraju, a konkretnie do Karpacza. Na miejscu powitała nas przesympatyczna pani Elżbieta  - właścicielka Domu Wczasowego „Admirał”
 Po kolacji mogliśmy zrelaksować się grając w bilarda ,piłkarzyki...Następnie ,mimo niesprzyjającej aury integrowaliśmy się przy grillu smażąc różne smakołyki. Następnego dnia przeżywaliśmy niesamowite emocje zjeżdżając z rynny Kolorowa. Wszystkim sprawiło to ogromną frajdę!
Po długim spacerze w Karpaczu pojechaliśmy do Kamiennej Góry, gdzie zwiedzaliśmy tajne laboratorium Hitlera. Był to ostatni punkt naszej wycieczki. Będziemy bardzo miło wspominać ten dwudniowy wyjazd  integracyjny, spędzony w gronie przyjaciół,  w bardzo miłej atmosferze . Już chcemy tam wrócić...